!بیدار شویم ای هموطنان

فرح نوتاش ـ جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ نه ملا، نه آمریکا

اعلامیه 129

نهم تیر = 29.06.2024

ای ملت غیور ایران، بیدار شویم، آخر تا به کی ! این فریب به درازای نیم قرن، بسیار طولانی است.

دادن رای آری به نظام سراسر فاسد استعماری انگلیس ننگ است. در جایی که وابستگی پنهان خود را به انگلیس هر روز سفت تر می کنند، ما را از آمریکا می ترسانند! هرگز شک نکنیم ملا یعنی مهرۀ انگلیسی، فاسد و دزد و خود فروخته. ما در سال 1357 این را نمی دانستیم. حال می دانیم.

هر رای، یک آری به غارت خزانۀ ملی توسط این ملایان دزد نوکر انگلیس است. هر رای، 

یک آری به فقر و گرسنگی ملی و عقبگرد فرهنگی تا به 1400 سال پیش است.

آری به تحقیر و تجاوز به میلیون ها کودکی که به جای مدرسه در خیابان مجبور به کار هستند.  

آری به تیر باران جوانان بیدار و از جان گذشته ایران است. آری به بیکاری است. آری به تاراج ملی

از کارخانه تا آب و خاک و …تحت فرمان خصوصی سازی بانک جهانی است.

هر رای ما، آری به فاحشه خانه های استعماری به نام صیغه سراهای مشهد است.

هر رای، مسئول اشاعه جهل و جنایت و خرافات در جهان است.

ای هم میهنان، ما در فریب بزرگی به نام انقلاب 1357،مهندسی شده دقیقا توسط انگلیس و ملایانش،  که آمریکا مسئول تحویل حکومت شاه به ملایان انگلیسی بود، گرفتار شدیم. و از آن پس، با غارت خزانۀ ملی ایران، ملایان به رواج فساد و تباهی در جهان، به نفع امپریالیست انگلیس و تمام امپریالیست ها مشغول شدند. پنج دفتر سیدعلی خامنه ای در انگلیس از کوچکترین گواه هایند. راه رهایی دادن رای نیست. دل بکنید. دست از دخیل بستن بر دارید! این امام زاده معجزه ندارد! و تنها معجزه اش غارت ملی است.   

 این مجموعه فاسد انگلیسی هر گز به دست هیچ کس رو براه نمی تواند بشود. چون هیچ کس دراین میدان خودی نیست. اگر بود به تایید شورای نگهبان انگلیسی در نمی آمد. خود را دوباره آلت دست ملایان، از هر قماش نکنیم. و برای این نظام فاسد استعماری زمان نخریم.

تنها راه نجات ما ایرانیان، درهم کوبیدن کل نظام استعمار ملایی و ساختن نظامی بر پایه علم و انسان

دوستی است. نه نظامی بر پایه وهم وخیال وامام زمان! ملایان تمام نقدینه گیهای این دنیا را خود بر می دارند و آن دنیای نسیه را حواله ملت می کنند! بیدار شویم ای هموطنان.

این نظام فاسد انگلیسی با فریب ملت ما در جهان آغاز شد و امروز این رسالت بر گردن ما ایرانیان

است که سرپرچم دار درهم کوبیدن تمام نظام های ملایی در جهان باشیم.

ما نیز لایق سرافرازی هستیم. ما نیز لایق استقلال هستیم. دست آهنین هر امپریالیستی بر سر ملت ما، فقط ملت ما را کوتوله نگه می دارد. شرف ما ایرانیان در گرو رها شدن از زنجیر بندگی استعماری است. این نوکران استعمار لایق رای نیستند.

ای ملت غیور ایران، همگی با هر چه که در دست داریم، از کوکتل مولتف، نفت و بنزین و کبریت ، داس و… ، در روز انتخابات آینده، جمعه پانزدهم تیر= 5 جولای به خیابان ها بریزیم نفس این ملایان را در جا بگیریم. سیدعلی و خانواده او را برای محاکمه آماده سازیم.

تمام مراکز حکومتی را تصرف کنیم. ما می توانیم، و ما لیاقت رهایی از سلطه استعمارگران را داریم .

هر کسی را که بخواهد ما را از زیر یوغ انگلیس به زیر یوغ آمریکا و یا هر کشور دیگر ببرد، از صفوف خود بشدت برانیم. همه دیدیم. هیچ دولتی حامی ملت ایران نبود. و همه حامی ملایان بوده و هستند.  ما ملت ایران بدون کمک هر دولت، باید خود را از شر این ملایان رها سازیم.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.