پیام ملت ایران به حکومت طالبان

جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره 131

23 مهر=14.10.2024

امروز شیرمحمد عباس ستانکزی، معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان، به عنوان سخنگوی حکومت طالبان در یک سخنرانی تند از رفتار حاکمیت و مردم ایران و پاکستان انتقاد کرده واین دو کشور را به نقض قوانین و مراودات دو جانبه متهم کرده است. و از حکومت و رهبری ایران خواسته است که با مهاجران افغان با شفقت اسلامی و حقوق همسایگی رفتار کنند. و گفته افغان ها در ایران یارانه دریافت نمی کنند و خودشان کار می کنند و مالیات می پر دازند و در آبادانی ایران نقش مهمی ایفا می کنند ، پس نباید با آنان بد رفتاری صورت بگیرد.

شما بیش از پنجاه سال است که این ملت مظلوم افغانستان را چه در عزا و چه در عروسی، چه در خیابان و چه در مدرسه و چه در خانه،  با شلیک گلوله و موشک، با انفجارهای انتحاری و یا هر وسیله دیگری که می توانستید قتل عام کرده و از خانه و کاشانۀ خود فراری داده اید.

و حال که آمریکا به دلیل رفاقت دیرینه اش با شما ، کلید افغانستان را راحت به شما داده و حاکمتان کرده، باز خدا را بنده نیستید.

باز با تحت فشار قرار دادن این ملت مظلوم به هر وسیله ای، تحت قوانین من درآوردی، به نام قوانین اسلام، به تارو مار کردن و فراری دادن آنان از خانه و کاشانه و ملک و دیار خود مشغول هستید.

حال ز چه رو پستان به تنور می چسبانید! وباد  در گلو می اندازید و از حقوق آنان دفاع

می کنید؟ شما  تمام حقوق انسانی آنان را ضایع کرده اید. آنان ازظلم و کوته فکری شما فرار کرده  و می کنند.

شما بیش از هزار بار، توصیه های سازمان ملل را در رابطه با حقوق انسانی مردم افغانستان نادیده گرفته اید، و زندگی را به این ملت مظلوم چنان تنگ کرده اید ، که این مردم، این صاحبان اصلی افغانستان، آوارۀ !کل جهان شده اند. حال، خجالت نمی کشید از دیگران گدایی شفقت می کنید؟!

حیا کنید. جمع کنید این بساط مسخره را که براه انداخته اید.

شما به اندازۀ تمام تاریخ بشریت به این ملت ظلم کرده اید. در هیچ جای دنیا ، هیچ دولتی و هیچ ملتی، خواهان به رسمیت شناختن شما نیست. این به دان معناست که شما را لایق حاکمیت نمی دانند.

بیدار شوید. شما از هیچ مقبولیتی برخوردار نیستید.

کودکان مظلوم افغانستان را بی خانه و آوارۀ جهان کرده اید. جوانان افغانستان بی سواد و مدرسه نرفته اند. مردم افغانستان آواره ترین ملت جهان شده اند. ظلمی که هم اکنون به زنان افغانستان می کنید شما را، رو سیاه تر از همیشه در جهان کرده است.

ملت ایران با توجه به تمام این مصیبت ها که شمرده شد، بس بالاتر از توان خود، با ملت فراری از دست طالبان، کنار آمده است.

حال بجای انتقاد از دیگران نوبت شما است که خود را از کار سیاسی بطور کلی کنار کشیده و راه را برای بازگشت ملت افغانستان به ملک و خانۀ خود باز کنید.

زنده باد ملت افغانستان

زنده باد ملت ایران

مرگ بر هر دو حاکمیت ملا در هر دو کشور

مرگ بر آمریکا و انگلیس ملا پرور

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.