هماهنگی اروکمونیست ها با استعمارگران

فرح نوتاش        جبهۀ جهانی ضد امپریالیست     قدرت زنان       14.08.2024

دو روز پیش لوید آستین رئیس پنتاگون، دوباره با  یووا گالانت وزیر دفاع اسرائیل تلفنی بر تعهد آمریکا در پشتیبانی از اسرائیل تاکید کرد.

دیروز رهبران سه کشور آلمان ، فرانسه و ایتالیا به رئیس جمهور ایران در رابطه با حمله به اسرائیل، در بیانیه مشترک هشدار دادند و حمایت خود را از اسرائیل اعلان کردند .

نخست وزیر انگلستان در گفتگوی تلفنی به رئیس جمهور ایران، مسعود پزشکیان، به او در مورد حمله به اسرائیل هشدار داد.

و همزمان با این حمایت ها از اسرائیل، ترجمه مقالاتی توسط اروکمونیست ها در یادآوری از مظلومیت تاریخی جهودان ، که چگونه به هولوکوست انجامید، و جهود ستیزی ها و حمایت ها از جهودان ،(عربی یهودی) ! یکی بعد از دیگری توسط اروکمونیست ها، ارائه شد که مبادا در حمایت از مظلومیت اسرائیل در این برهۀ کوتاهی شود!

(اوروکمونیست ها ادامه همان کائوتسکیست های رویزیونیست هستند که نه تنها ارتباطی با لنین نداشته اند بلکه دشمنی با لنین را حتا، تا به امروز بطور پوشیده حفظ کرده اند. همراهی با امپریالیست ها، از آغاز، شکل گرفتنشان در جنگ جهانی اول، با پشت کردن به لنین شروع شد و تا به امروز همچنان باقی است. و دفاع از اسرائیل خط قرمزی است که هرگز از آن عبور نمی کنند. اسرائیل به بهانۀ هولوکوست هر کشتار و تجاوزی که کند مهم نیست حقش است ! ولی مقابله به مثل خطایی بزرگ و غیر قابل بخشیدن! اروکمونیست ها در واقع موافق کلونیالیسم هستند. چون همگی اسرائیل را به رسمیت می شناسند. و معتقد به، امپریالیسم بالاترین مرحلۀ سرمایه داری”لنین ” نیستند. )

وقتی فلسطین ها هزار هزار توسط اسرائیلی ها کشته می شوند، گاهی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، با صدای ضعیفی می گوید” باید آتش بس کنند!” ولی نه تنها هیچ عمل محکمی در متوقف کردن این کشتار وحشیانه صورت نمی گیرد، بلکه پر کردن انبارهای تسلیحاتی اسرائیل توسط آمریکا و حمایت بی وقفه توسط شرکا ادامه داشته و کشتار فلسطینان همچنان جاریست.

در فضای مجازی، ویدئویی با پیام مخصوص ، تقدیم به نخست وزیر عزیز نتان یاهو، توسط اوفر لووی( یکی از اشغال گران فلسطین ) به زبان عبری و زیر نویس انگلیسی پخش شده است. که قابل توجه تمام دوستداران وطنی” اسرائیل” باید باشد.

اوفر لووی به نتانیاهو می گوید اگر بمب اتم داری، آن را روی یمن، ترکیه و ایران بیانداز تا نابود شوند. و این فرمان خداست.

بدان که همه دوستت دارند و به تو احترام می گذارند، بخصوص من.

ولی جهان دموکراتیک که گویی مدافع حقوق بشراست، از اغماض بر کشتار  فلسطینی ها شرم نمی کند! اخبار کشتارها را  در رسانه هایش پخش نمی کند. و حامی این جلادان مظلوم نمای استعمار گر است.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.