!جواب اجباریست و گرنه محکوم

فرح نوتاش  16.09.2024

چندیست تارنگاشت عدالت که خود را “م ل” معرفی می کند،  در حفاظت و حمایت از جهودان، بطور مکرر به انتشار دستچینی از گفته های بزرگان مارکسیسم در رد جهود ستیزی مشغول است. از آنجایی که هیچکدام از این بزرگان نیستند تا قتل عام مردم فلسطین را ببینند و ملتی را زخمی گرسنه و آواره در زندان باریکه غزه که تمام راه های خروجی آن بسته و ساختمان هایش بمباران شده است، مشاهده کرده و با دیدن این شرایط نظر دهند، تارنگاشت عدالت ـ م ل ـ  بجای نشر مظلومیت فلسطینیان ، با نشر گفته های بزرگان مارکسیسم، بی شک خود را موظف به جواب گویی می کند.

جنبش لیکود با رهبری مناخیم بگین با ایدئولوژی صهیونیسم، موازی با شکل گرفتن ناسیونال سوسیالیسم در آلمان دهۀ سی و چهل، در لهستان شکل گرفت. این جنبش نه تنها از ویژگی های همسان با فاشیسم بر خوردار بوده و هست، بلکه صهیونیسم جهانی به سرکردگی صهیونیست های آمریکا، اگر تمام هستی را هم به بلعند سیری نمی شناسند! و خود را چنان بر تر از دیگران می پندارند، که دیگران را اساسا لایق بر خورداری از نعمات هستی نمی دانند! و فاصله های طبقاتی نجومی را، نه تنها بر حق، که لایق هر کس می بینند! نئو لیبرالیسم با فاسله های جهنمی که توسط بانک جهانی به تمام ممالک دیکته می شود، از توبره همین صهیونیست ها بیرون می آید.

بعد از بیانیه بالفور انگلیس، در 1948  جنبش لیکود به فلسطین منتقل و خود را حزب لیکود نامید. واز همان زمان، کشتار بی رحمانۀ فلسطینیان را شروع کرده است.

نتان یاهو، رهبر کنونی حزب لیکود و نخست وزیر سرزمین های اشغالی فلسطین در سی سال گذشته، از همان شروع نخست وزیری، قصاوت را در خشن ترین نوع خود علیه مردم فلسطین اعمال کرده است. از او هرگز تقلبی برای اهراز این مقام شنیده نشده است. واین حد اکثر آراء، توسط مردم جهود اشغال کننده فلسطین به او داده شده است.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Comments are closed.