به آمریکا و شرکاء

زندگی در دنیای وحشتناک و خفت باری که مسبب تمام بدبختی های آن شمایید، غیر ممکن شده است. جویدن گوشت فلسطینی ها توسط اشغالگران را متوقف کنید.

!این خفت جاری را متوقف کنید  

شما در آن کاخ سفید مرکز شر، چه می کنید؟ به غیر از برنامه ریزی برای جنگ، قتلعام، حمله و تجاوز و غارت منابع ملل جنوب کار دیگری دارید!؟

 در آن کاخ سفید مرکز شر، معاون اول برای جو بایدن یک زن،” کاملا هریس” است. که جو بایدن را تمام این سال های نکبت بار معاونت کرده است.

!من از شما می پرسم کامالا هریس، نه به عنوان معاونت ریاست جمهوری، بلکه به عنوان یک زن، و به عنوان یک مادر

شما چطور می توانید بگویید که یک زن و حتا بیشتر، یک مادر هستید، بعد بتوانید برای این زمان طولانی، جویدن گوشت فلسطینان توسط اشغالگران را تحمل کنید؟

شما چطور می توانید بگویید که یک زن هستید، و قطع عضو هزاران کودک فلسطینی را بدون بیهوشی تحمل کنید؟

شما چطور می توانید بگویید که یک زن هستید، و ببینید که بطور پیوسته، بمب های آمریکایی بر سر مردم فلسطین در خانه هایشان می ریزد؟

شما چطور می توانید بگویید که یک زن هستید، وببینید که گلوله های آمریکا بچه های فلسطینی را می کشند و یا برای تمام عمر معلول می کنند؟

شما چطور می توانید بگویید که یک زن هستید و در کاخ سفید مرکز شر بنشینید و ببینید که مردمی برای چنین مدت طولانی از گرسنگی قتل عام و یا برای تمام عمر معلول

 می شوند؟

نه! ما زنان نمی توانیم از مردانی که کاردیگری غیر از نسل کشی ندارند اطاعت کنیم.

ما زنان متولد شده ایم تا از کودکان حمایت کنیم. این غریزه و طبعیت ما است. ما زنان در دفاع از کودکان بشدت جسور و قوی هستیم.

ما زنان به هیچ قیمتی تصمیم نداریم که سکوت کرده و مطیع حقارت بار زورگویی مردان معدودی که دیوانۀ گاز و نفت هستند بشویم. مردانی که دارند ملتی را برای تصرف منابع نفت و گاز شان قتل عام می کنند.  

بیانیه حمایت سه روز پیش ریاست جمهوران آلمان، فرانسه و ایتالیا، علت وحشیگری نتان یاهو را در این سالیان دراز افشاء می کند. و حتا تاکید رئیس پنتاگون در حمایت از اسرائیل از هم بدتر بود.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power



Comments are closed.