مختصر اشاره ای به جنایات مرد دوم

مختصر اشاره ای به جنایات مرد دوم

فرح نوتاش           جبهۀ جهانی ضد امپریالیست     قدرت زنان         وین   9 ژانویه 2017        

انقلاب 99% مردم ایران برای استقلال ،آزادی و عدالت اجتماعی ، با شرکت طبقۀ زحمتکش شهرو روستا ، اقشار میانی و بورژوازی ملی با پشتیبانی تمام احزاب و سازمان های چپ، ملی گرایان، ملی مذهبی ها و لیبرال ها به رهبری خمینی که کوخ نشینان را به کاخ نشینان ترجیح می داد در 22 بهمن 1357 پیروز شد. دو ماه بعد، در 12 فروردین 1358 با شعار جامعۀ بی طبقۀ توحیدی و اسلام ناب محمدی رأی گیری برای جمهوری اسلامی آری یا نه انجام شد. رأی مردم آری بود. و از همان جا آغاز شد مصیبت مان.

مثلث خبیث ، نامی بود که از همان اوان مردم به تشکل سه نفر داده بودند. محمد بهشتی ، اکبر رفسنجانی و سید علی خامنه ای. علت این بود که هر گاه این سه به دیدن خمینی می رفتند، که اکثرا با هم بود، فرمان انقلاب را کمی از طرف کوخ نشینان بطرف کاخ نشینان می چر خاندند .

مسئولیت انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی را مجاهدین بعد از مدتی پذیرفتند، ولی اکثر مجامع به رفسنجانی که کمی قبل، محل را ترک کرده بود مشکوک شدند و مجاهدین را به خود نمایی محکوم کردند. آن انفجار پایان خط بهشتی به همراه 72 نفر بود.

از آن پس، اکبر و سیدعلی، با هم برای دیکته کردن فرامین نزد خمینی می رفتند. تا جایی که این انقلاب 99% را که قرار بود حامی کوخ نشینان باشد تبدیل به حاکمیت حامی 1% کردند. در کنار این چرخش عظیم به راست، زندان ها را به شدت فعال کرده و معترضین را زندانی و قتل عام

کردند . حسین علی منتظری را که نایب امام بود و معترض به این وضع، از صحنه طرد و در خانه

اش تا آخر عمر زندانی کردند.

درست است که صدام به ایران حمله کرد ولی آغاز فتنه توسط اینان با تهییج و حمایت حزب الدعوۀ

شیعیان عراق برای قیام بود . حساب کشته ها و معلولین و ویرانی ها و بدبختی های حاصله از جنگ

از هر دو طرف ، با شما. برای پایین کشیدن حکومت سوسیالیستی در افغانستان، حمایت و رشد انواع اسلامیست ها و کریه ترین فاجعه آفرینی ها، همپای آمریکا با مسئولیت اینان بود. اینان مسئول بدبختی 3 ملت عراق ، ایران و افغانستان اند ، که تا امروز ادامه دارد. و تنها این سرآغاز کار شان بوده است. برای بر پایی حماس و حمایتش ، تارو مار کردن دو جریان اصیل مبارز فلسطینی ، الفتح و جبهۀ خلق برای آزادی فلسطین را سرکوب کردند و بودجۀ حماس تا همین امروز در تعهد اینان است.

با مرگ خمینی، رفسنجانی نمی توانست که بگوید مرا انتخاب کنید ، پس برای اینکه رشتۀ عمل از دستش خارج نشود به جد در رهبر کردن سید علی کوشید. و او را به عنوان رهبر به مردم ایران غالب کرد. اکبر فکر می کرد سید علی را نیز چون خمینی می تواند در چنگ خود داشته و فرامین خود را به او دیکته کند. برای همین هم تا روز آخر سید علی را رها نکرد. وبه عنوان مرد دوم در کنار او بود. او در واقع خود را رهبر می دانست. چون طراح اصلی نظام سرمایه داری اسلامی او بود . برای مثال ، طرح او بود که تمام اموال مصادرهشده و بعضی اموال دولتی را برای ایجاد یک طبقۀ جدید اشراف به سپاه پاسداران بدهند. این انتخاب دو فایدۀ بسیار مهم داشت. تبدیل بنیادی نظام به سرمایه داری و تطمیع و خرید مادام العمر ماشین جنگی ایران. امروز که سید علی می گوید اکبر تا به آخر او را دوست می داشته، یا هنوز هم رفسنجانی را نمی شناسد و یا در کتمان رهبری پنهان او است. او می گذاشت سید علی ژست رهبری رابگیرد. ولی خوب می دانست که رهبر واقعی این جهنم هم اوست.

یک شکارچی واقعی هرگز خود وارد صحنه نمی شود وهمواره از راه دور فرمان می دهد ،

ولی در قتل احمد خمینی، خود او مستقیم در صحنه بود. او آخرین نفری بود که از خانۀ احمد خارج شد. و علت قتل احمد ، سخنرانی یک هفته قبل او در اصفهان علیه انحراف انقلاب از اهداف اولیه اش به نفع محرومین بود. چنانکه احتمالا کشته شدن خودش نیز می تواند سئوال او در مورد میلیاردهای کلان دزدی در دورۀ احمدی نژاد از بودجۀ مملکتی باشد.

او از پیروان اخوان المسلمین بود که در سال 1928 توسط انگلیس در قاهر ه بنیان گذارده شده و بعد ها بطرف آمریکا چرخیده بود. از این رو از مرسی جانب داری می کرد و دوست شیخ های عرب بود.

ولی سید علی با بیت خود ، یک دست حجتیه و مجری پنهان امپریالیسم انگلیس است.

ترامپ در سخنرانی های انتخاباتی اش بلند اعلان کرد : اگر سعودی ها می خواهد آمریکا باز هم از حکومتشان حمایت کند، باید مبلغ بیشتری به آمریکا بدهد. هفتۀ بعدش جانسون وزیر خارجۀ انگلیس و چند روز بعد ترزا می نخست وزیر انگلیس به دیدار پادشاه عربستان صعودی رفتند. یعنی عربستان از آمریکا باز بطرف انگلیس حامی اولیه اش رو کرد. حال باید روابط ایران و عربستان رو به بهبود رود!

منظور این است که چرب کردن سبیل ارباب خرج دارد. و منشأ این دزدی های مدام و کلان روشن .

اگر این جوانک ” زنجانی” را جلو انداخته اند و دست به دست می گردانند برای این است که خود می دانند که او تنها اوامر آنها را اجرا کرده است. شیعه سازی در جهان هم ، فرمان همین کانال است. رقابت دو امپریالیسم در ایران، رویارویی سید علی و اکبر شد.

در بهار ایرانی “جنبش سبز” اکبر با سوار شدن بر موج اعتراض مردم به حاکمیت در پی تمدید این رژیم برای پنجاه سال بعدی بود که سید علی و بیت اش با کودتا وروی کار آوردن دلقک خود برای غارت ملی ، ابتکار عمل را از او ربودند. شیعه سازی نیز از مسئولیت های همین کانال است.

این مردمی معترض به حاکمیت، که امروز در خیابان های تهران با عکس اکبر در دست، آزادی موسوی و کروبی را می خواستند از فرط استیصال وبی رهبریت است. که گرگ را به شغال ترجیح داده اند

رفسنجانی طراح تمام قتلهای زنجیره ای ، از جمله اشرف ا لسادات برقه ای دوست دختر یاسر، پسر بزرگ رفسنجانی است. او بجای این که پسر خود را تنبیه کند دست زن مردم را داد روی اجاق سوزاندند. سعید امامی وقتی برای گفتن اسرار در زندان فقط خاتمی را خواست، خاتمی بعد از بیرون آمدن از سلول سعید امامی، دستهایش را بهم می مالید و می گفت آخ آخ.

او نمی توانست از آنهمه جنایاتی که به فرمان رفسنجانی اجرا شده بود چیزی به کسی بگوید.

امروز اگر حسن خمینی برای مرگ اکبر می گریست برای این است که می داند دیگر رویای رهبری

را باید به گور ببرد.

مرگ این مرد دوم، این رهبر اصلی در پشت پرده ،که احتمالا چون امیر کبیر به فرمان انگلیس در حمام ” استخر” که رگها و گردش خونش به نوعی دستکاری شده است، آغاز دورۀ نهایی این جمهوری جهنمی است. آغاز دورۀ سقوط . او می خواست دورۀ نوینی از استیلای اخوان المسلمین را در ایران راه اندازی کند ولی حجتیه انگلیس تمام قدرت را می خواهد.

نبود انتخاب ما … این رهبر

او گرفته حکم رهبری از اکبر

حال … با مرگ اکبر

باطل شده است حکم رهبر

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.