فحشا در ادبیات سیاسی

فحشا در ادبیات سیاسی

ارتقاء ارتش اراذل آمریکا

فرح نوتاش               جبهۀ جهانی ضد امپریالیست         قدرت زنان         وین می 2015

 

بعد از انفجار بمب در مسابقۀ دوو ماراتون بوستون 2013 ،رسانه ها با مادر دو برادر زارنایف بمبگذاران چچنی مصاحبه کردند.او کاملا وحشت زده و شوکه شده بود وبشدت ناباور به آنچه که پیش رو داشت. اوبا هوش می نمود و ظاهرش اسلامی نبود.

او با صراحت اعلان کرد که مردی مسن تر در ارتباط با پسرانش بوده است. مردی که ظاهرا مأموریت شستشوی مغزی پسران او را عهده دار بوده است.

پسر بزرگتر به مجرد درگیری با پلیس کشته شد. و پسر کوچکتر به دلیل جراحات وارده برای یکی دو هفته بی هوش بود. بعد از بهوش آمدن ، چیزی در رابطه با آن مرد شستشو دهندۀ مغزی نه گفته ونه شنیده شد.    او که بود؟   و در اخبار چرا هرگز سخنی از او به میان نیامد ؟

البته جواب آن بسیار روشن است. مثل هزاران جوان مسلمان اروپایی که در مساجد تسخیر شدۀ اروپا توسط امامان سلفی آمریکا شستشوی مغزی شده اند.امامانی که در مساجد تسخیر شده اروپا توسط مامورین آمریکا، صعودی ها و اردوغان تطمیع شده اند . شستشوی مغزی شده ها همگی به ارتش داعش (دولت اسلامی-ایس) پیوستند. آن ها از مساجد اروپا به ترکیه و بعد به پایگاه های ارتش امریکا در ترکیه اعزام شدند و تحت تعلیم مستقیم افسران ارتش آمریکا قرار گرفتند. و سپس برای کشتن و تخریب وارد سوریه شدند.

این دو جوان بخت برگشته نیز به همین ترتیب برای مصرف داخلی آمریکا توسط مأموین آمریکا شستشوی مغزی داده شده اند. حالا هر روز در رسانه ها عکس این جوان بیچارۀ 21 سالۀ چچنی در کنار تختی کاملا مجهز، در زندان مخوف و پر حصارامنیتی ماساچوست می آید ، و این که، این پسر را برای جزای مرگ ، به این تخت خواهند بست و به او تحت نظارت هیولای آمریکا سم تزریق خواهد کرد.

امروز دو باره بعد از دو سال جهان فریاد درد زبیده زارنایف مادر را می شنود. او آمریکا را بسوختن در آتش وحشتناک ابدی نفرین می کند. و هرگز قبول ندارد که فرزندانش مقصر بوده اند.

رسانه های امپریالیستی در صددند برای رژیم قاتل پرور آمریکا احترام دست و پا کنند. وحال آنکه شستشو دهندۀ مغزی بوستون برای مأموریت های بعدی مخفی و ناشناس مانده است.

و حالا رژیم هیولای آمریکا می خواهد نقش قهرمان در سناریوی انتقام تراژدی بوستون را ایفا کند. نه این نمایش کثیف دنیا را مجذوب می کند و نه می تواند مردم دنیا را گول بزند. درست مثل نمایشنامۀ برج های دوقلودر 2001 که بهانه ای از قبل آماده شده برای ورود به افغانستان بود و تا به امروز هم آمریکا آنجاست.

برای مخفی نگه داشتن بازی های افشاء شدۀ آمریکا درمساجد اروپا ، آمریکا نیازمند به تظاهربرای در خطر بودن توسط اسلامیست ها است.

اخیرا آمریکا با وقوف بر نفرت مردم جهان از خود، به نویسندگان حقیری از نوع کریستف رویتر تکیه می کند. او در کتاب 352 صفحه ای سراسر خزعبلات خود بنام قدرت سیاه، داعش را به قدرتی خود جوش وساخته اعراب ارتقاء می دهد. و برای رهانیدن هیولای آمریکا از نفرت جهانی ، اسکلت یکی از افسران کشته شدۀ صدام که دیگر قادر به دفاع از خود نیست را از گور بیرون می کشد و او را موسس داعش معرفی می کند. در جایی که رژیم صدام خود قربانی همین تئوری کمر بند سبز بود. آویزان شدن به اسکلت مرده ای در گور برای نجات هیولایی چون آمریکا چنان ننگی است که در شأن هیچ کسی که خود را انسان بنامد نیست.

در این کتاب حاجی بکر( ثمیر عبدل محمود خالد )خانه ای در سوریه می خرد و شروع به نظم ارتش داعش می کند. و حال آنکه دنیا می داند نقشۀ آمریکا برای خاور میانه خیلی قبل از تولد اعضاء دولت اسلامی چاپ و رویت شده است . برنامۀ تغییر جغرافیای جهان چیز تازه ای نیست. خاور میانۀ بزرگ، آذربایجان بزرگ، کردستان بزرگ و... دنیا تئوری کمربند سبز را می شناسد و نقشۀ آمریکا را برای مشرق دیده است. و می داند تمام سنی ها از حاکمان تا تروریست ها نوکران آمریکا هستند.

حاجی بکر مثل اسامه بن لادن کشته شده است، چون تاریخ مصرفش گذشته بود. دنیا می داند موسس داعش صهیون امپریالیست آمریکا و نوکرانش از صعودی ها، اردوغان، فرانسوا اولاندر و زنگولۀ تابوتش اسراییل است. دنیا می داند که آمریکا موسس ایس و بمب گذار بوستون است. کریستف رویتر نه تنها با کتابش نمی تواند چهرۀ کریه آمریکای هیولا را بپوشاند، بلکه با فروش خود، با هدف گمراه کردن توده ها، تن به فحشا در ادبیات سیاسی داده است.

خیانت به توده ها برای پول فحشای محض است. تمام پولی که برای تحریف واقعیت در کتاب مهملات خود دریافت کرده ، قطرات خون تازهای است که از سرهای بریده در دستان ارتش اراذل داعش فرو می چکد ، به همراه ناله وفریاد بیش از 5.5 میلیون کودک. و البته درها برای بازگشت هیچ کس بسته نیست. این مرد می تواند انتقاد از خود کند . و مردم از او حمایت خواهند کرد.

و تمام نوکران آمریکا ازقبیل کریستف رویتر باید بدانند که مردم از آنان متنفراند، به همان اندازه که از آمریکا. و باید بدانند هر کدام تاریخ مصرفی دارند. آمریکا بی هیچ ترحمی وقتی تاریخ مصرفشان گذشت آنان را می کشد. و حتا به خود اجازه می دهد اگر لازم شد از اسکلت هایشان نیز سوء استفاده بکنند. آرزو های فردی، گروهی و حزبی آنان هرگز برای آمریکای هیولا نه جایی دارد و نه جالب است. گذشته خبر از آینده می دهد. و این است حقیقت.

 

www.farah-notash.com         Women’s Power

Comments are closed.