تصمیم اخیر جهان، انگل ها باید سوریه را ترک کنند

تصمیم اخیر جهان،
انگل ها باید سوریه را ترک کنند

فرح نوتاش         جبهۀ جهانی ضد امپریالیست         قدرت زنان           وین 23. 03. 2018

 

بوریس جانسون وزر امور خارجۀ انگلستان ، که نمایندۀ امپریالیست های مفلس بریتانیاست و نه مردم بریتانیا، در اضمحلال کامل هذیانی بدلیل وضعیت اقتصادی انگلستان، سعی دارد وانمود کند که وزیر امور خارجۀ امپراتوری بریتانیای کبیر در قرن نوزدهم است!

او سعی دارد سرش را بالا نگهدارد و وانمود کند که بازندۀ حقۀ کثیف گاز شیمیایی چهارم مارس، که موثر واقع نشد نیست! مقایسۀ طعنه آمیز او از جام جهانی 2018 روسیه با بازیهای المپیک 1936 زمان هیتلر، در روز 21 مارس، خیلی بیشتر از بودجۀ اوست. او باید مواظب حرف زدن خودش باشد .او چه زشت و نادان است که به ملت قهرمانی طعنه می زند که فاشیست را شکست داده است . و آنقدر بی سواد و بی هویت است ، که حتا تاریخ کشور خود، تعظیم چرچیل در مقابل استالین درسال 1945 را نیاموخته است.

شرم بر امپریالیسم بریتانیا برای داشتن چنین وزیر بی مایه، نادان و بی خرد در هیئت دولتش.

آقای ولادمیر پوتین، تنها نمایندۀ 77% مردم روسیه نیست. جبهۀ عظیم ضد امپریالیست جهان، که در بر گیرندۀ جمعیتی خیلی بیشتر از نصف جمعیت جهان است حامی اوست. تقلا برای نجات، توسط این گدا امپریالیستم، در سیستم انگلی ، تحت نظر کامل مردم جهان است.

در 18 مارس، وزیر دفاع امپریالیسم انگلیس، گاوین ویلیامسون سفر ویژه ای به افغانستان کرد. هدف از این سفر، کسب اطمینان خاطر از سلطه انگلستان بر افغانستان، از طریق آموزش نظامی به ارتش ملی افغانستان و برنامه ریزی های امنیتی افغانستان بوده است. او نیز تاکید بر افزایش 650 نفری نیروهای رزمی بریتانیا در افغانستان داشت. و اضافه کرد که امنیت جاده های افغانستان چقدر برای انگلستان مهم است!

در 20 مارس مقامات دولت افغانستان اعلان کردند که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ، “جوزف دانفورد ” به افغانستان می آید و دو روز در آنجا توقف خواهد داشت!

البته وزیر دفاع آمریکا، جیمز ماتیس، نیز سال گذشته بعد از پرتاب “بمب مادر” بزرگترین بمب غیر

اتمی آمریکا به ننگرهارد شرق افغانستان، به افغانستان سفر کرده بود.

آمریکا 8000 نفر نیروی رزمی در افغانستان دارد . ولی ژنرال نیکلسون رئیس ستاد نیروهای آمریکا در افغانستان تقاضای افزایش آن را کرده است!

ولی افغان ها هرگز تقاضای ورود این انگل های وحشی غارتگر را نکرده است و هرگز نیازی به برنامه ریزی و آموزش از سوی آنان نداشته است.

سناریوی برجهای دوقلوی منهتن ( حمله به برجهای دوقلو در منهتن نیویورک 2001) تولید مشترک هالیود و سی آی ای، بطور روشن برای حمله به افغانستان و مستعمره کردن افغانستان طراحی شده بوده است.

وقتی ارتش و سازمان امنیت یک کشور تحت نظارت و کنترل کشورهای دیگر است این کشور به وضوح نومستعمرۀ آنان است. دزدهای مسلح سازمان مافیایی ناتو در افغانستان، برای غارت منابع طبیعی افغانستان در آنجا هستند. و همچنین برنامۀ گستردۀ سلطه بر دیگر ممالک منطقه را دنبال

می کنند.

این انگل های وحشی امپریالیست که لباس های شیک می پوشند، و ادای انسان های متمدن را در می آورند و از سازمان های حقوق بشر دیگر ممالک، صرفا در جهت منافع حریصانۀ خویش حمایت می کنند. آنان فقط تابع قانون جنگل اند. و این منش تغییر ناپذیر آنان در سوریه نیز بوده است.

البته وجود اپوزیسیون( مخالف) در هر کشوری طبیعی است. ولی ترکیب اسلامیست های وحشتناک آمریکا با اپوزیسیون واقعی ، و جهت دادن آنان در مسیر ایجاد مستعمرۀ جدید ، برنامه ریزی حریصانه است که فقط می تواند از مغز بیمار و انگلی امپریالیست ها در تصاحب منابع جهانی تراوش کند.

دولت سوریه به ریاست دکتر بشار اسد ، فرد ی با تحصیلات بالا و سکولار، تسلیم این حقه وزور نمی شود. و علیه ارتش اسلامیستی آمریکا در این جنگ نیابتی جنگیده است. در سال 2015 از روسیه برای کمک در جنگ با تروریست های آمریکایی دعوت کرده است. و حال بر علیه اپوزیسیون جدید سوریه، که دیگر نه ارتش نیابتی ، بلکه با وقاحت کامل همانا ناتو، آمریکا ، انگلستان، ترکیه و اسراییل هستند می جنگد!

امپریالیست مفلس بریتانیا ، که خروج از اتحادیۀ اروپا نیز نتوانست نجاتش دهد، سعی در نجات خود از طریق سناریوی دروغین گاز سمی دارد. امپریالیسم گدای انگلیس که پول پرداخت بدهی های خود به اتحادیۀ اروپارا ندارد که به پردازد و اتحادیه را ترک کند، با یک پا در اتحادیه و یک پا بیرون درنوسان است. و این سناریو ، نتیجۀ این شرایط نوسانی است.

آقای ولادمیر چیزوف، نمایندۀ روسیه در اتحادیۀ اروپا، تاکید کرد ، که تسلیحات شیمیایی دهه هاست که در روسیه نگاهداری نمی شود و اضافه کرد که فرمول این محصول را هر آزمایشگاهی ، منجمله مجهزترین آزمایشگاه نظامی بریتانیا ” پورتون دان” ، متخصص در تحقیقات نظامی شیمیایی ، واقع در 8 مایلی( 12 کیلومتری) سالزبری می توانسته برای تولید بکار برد.

آگر انگلیسی ها صادق بودند، پیشنهاد روسیه مبنی بر همکاری در تحقیق را می پذیرفتند. و نمونه ای را برای آزمایش به روسیه می دادند. ولی آنان مصمم به پنهان کردن حقیقت هستند.

در جواب به آقای جرمی کوربین، رهبر محترم حزب کارگر بریتانیا :

اگر در چه در اجرای سناریو شواهدی علیه روسیه پیدا نمی شود ولی قسمت های بعدی سناریو ، همیشه افشا گر برنامه ریزان پشت آن است.

در 22 مارس در شورای اتحادیۀ اروپا ، خانم ترزا می ( میسیز کانسپیرسی- خانم دسیسه) نخست وزیر انگلستان ، سعی در پنهان کردن افسردگی و شرم ناتوانی در پروسۀ ترک اتحادیۀ اروپا را ، پشت ماسک ” هی ! هی! خطر روسیه! ” پنهان کند. در حقیقت مهمترین هدف از ایجاد سناریوی مسمومیت با گاز شیمایی ، مسموم کردن ذهنیت اتحادیۀ اروپا است. ترزا می گفت ، روسیه نه تنها خطری برای انگلستان ، بلکه خطری برای تمام اروپا است. دیگران تأیید کردند. رئیس جمهور فرانسه که گماشتۀ بانک روتشیلد فرانسه است ، تصمیم به اجرای همان سیاست بانک روتشیلد انگلیس را دارد.

روسیه هرگز خطری برای هیچ کشوری نبوده است. ولی امپریالیسم بریتانیا چه از لحاظ تاریخی و چه به لحاظ عملکرد جاری که حمله و استعمار است ، منشأ خطر و مرض برای تمام کشور های جنوب بوده است. و برای بقیۀ جهان، با تحمیل و تزریق سم ایدوئولوژی بیمار سرمایه داری و امپریالیسم، خطری جدی بوده است. و واقعیت های داده شده در سطور بالا نمونۀ این واقعیت است.

سیستم امپریالیسم بریتانیا سم خالص برای انسان است.

روسیه تنها نیست. ولی انگلیس در سرازیری قبر. با توسل به اتحادیۀ اروپا قادر به نجات خود نیست. اتحادیۀ اروپا باید هوشیار باشد. انگلیس شریک قابل اعتمادی نیست. رژیم بریتانیا ذاتا

فقط قاپنده است. دارد برای قاپیدن و برداشت باز می گردد. به دنبال راهی برای ندادن بدهیها ست.

البته وحدت خوب است و مایۀ قدرت. ولی نه با شیطان. اتحادیۀ اروپا نباید دولا شود و پشتش را پلۀ

صعود انگلیس کند. انگلیس یک بدبخت آفرین واقعی است. اتحادیۀ اروپا باید با روسیه متحد شود. و

بگذارد که انگلیس در سرازیری قبر بماند.

رویدادهای بعد از 4 مارس و سناریوی مسمومیت جاسوس؛ عبارتند از؛

انتخابات ریاست جمهوری در روسیه.

سعی در ضایع کردن پوتین در رسانه های امپریالیستی با هدف ممانعت از انتخاب مجدد او، که موفق نشد.

در گیری مستقیم ناتو بجای نیابتی ها در سوریه،

اعلان آمریکا برای ماندن در سوریه،

و اعلان ترزا می برای بازگشت انگلیس به اتحادیه ارپا!

و سعی ترزا می برای پیش گیری از نزدیک شدن اتحادیه اروپا به روسیه

برنامۀ انگلی امپریالیستها روشن است، آنان سهم خود را از منابع سوریه می خواهند. آنان مافیا هستند ، مردم را می کشند و مملکت را مستعمرۀ خویش می کنند. اتحادیۀ آنان ناتو، سازمانی مافیایی و بی آبرو ست. که باعث شرم انسان است. آمریکا بزرگترین شارلاتان هاست. چون با اینکه مسبب جنگ و ویرانی در سوریه است ولی پناهندگان سوریه ای را نمی پذیرد.

وظیفۀ رسانه های امپریالیستی، وارونه نشان دادن واقعیت هاست. بشار اسد را به عنوان ظالمی نشان دادن، که مردم خود را می کشد . و سازمان مافیایی ناتو را سازمانی انسانی که مدافع مظلومان است . و می خواهد که مردم سوریه را نجات دهد. همانطور که افغان ها را نجات داد!

ملت روسیه با حمایت قدرت مند خود از پوتین در انتخابات اخیر، در واقع تصمیم روشنی گرفته است.

مرزهای سوریه تغیر داده نخواهند شد.

هر تغییری در دولت سوریه فقط به خواست مردم سوریه خواهد بود

انگل ها باید سوری را ترک کنند

جامعۀ انسانی نیاز به افشای حقایق توسط روزنامه نگاران شرافتمند دارد.

در سوریه دو نیروی عظیم رویاروی یکدگر قرار دارند.

آمریکا، انگلیس، ناتویشان ، اسلامیست هایشان، اردوغان و اسرائیل.

در طرف دیگر بشار اسد و روسیه

حضور قانونی روسیه در سوریه ، که با دعوت دولت سوریه بوده است ، اهداف دیگری را نیز دنبال

می کند.جامعۀ تک قطبی جهان بعد از 1991 بشدت باعث ویرانی جهان شده است. هیچ کس سود

نبرده به جز آمریکا. نتیجه اختلاف فاحش طبقات، بدبختی و جنگهای پیوسته بوده است.

امروز انسانیت در مقابل سوالات حیاتی قرار دارد؛

         -آیا جهان تک قطبی به رهبری آمریکا ، ادامه یابد؟ یا توسط رهبر جمعی اداره شود؟

           -جنگ ، بدبختی ، فقر ؟ یا صلح و انسانیت و امکان زندگی برای همه؟

امروز حمایت از سوریه ، حمایت از انسانیت است. علیه استعمار وحشی است. دفاع از حقوق بشر واقعی ست.

و این حمایت نه تنها دفاع از سوریه ، بلکه دفاع از وقار و شرافت دفاع کننده گان نیز هست.

امروز برگه هویت انقلابیون شرافتمند، دفاع از حقوق مردم سوریه و دولت قانونی سوریه است.

امروز مهمترین قدم در نجات انسان از تمامی توطئه ها، دفاع از خط ضد امپریالیست است.  

نابود باد تمامی امپریالیست های انگل

زنده باد ملت روسیه

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.