به سازمان ملل و مردم جهان

به سازمان ملل و مردم جهان

شکایت از آمریکا برای جنگ کثیف علیه مردم بی دفاع ایران

طلب غرامت از آمریکا، برای خسارت وارده به ایرانیان تا کنون

فرح نوتاش         جبهۀ جهانی ضد امپریالیست           قرت زنان               وین 17 ژانویه 2018

تمام ماه دسامبر 2017 ، کشور ایران به واسطۀ سوء استفاده آمریکا از وسیلۀ ” هارپ”، در حال لرزش و در بعضی از شهرها، دچار زلزه شد.

اگر چه رژیم ملا در پنهان کردن ضعف خود، هرگز گزارشی در رابطه با نوع زلزله ها، به مردم ایران وجهان نداد ، ولی نور عجیب قرمز در آسمان ، وصدای وحشتناک قبل از هر زلزله، از غرب به شرق ، از شمال به جنوب و مرکز، توسط مردم ایران دیده، شنیده و ملاحظه شده، جای ابهامی در حملۀ آمریکا بوسیلۀ هارپ برای مردم ایران نگذاشت. (هارپ چیست ویکی پدیا)

این زلزله ها، با آغاز تظاهرات مردم فرو کش کردند.

به دلیل حملۀ آمریکا با هارپ به ایران، 550 نفر کشته شدند. کودکان بسیاری یتیم، هزاران نفر زخمی و خانه های بسیاری ویران شدند. مردم خانه خراب، در این هوای سرد زمستانی هنوز در چادر ها زندگی می کنند. بدون اینکه برای بیشتر از 40 روز حمام کرده باشند. و این همه، از کاربرد حقوق بشر از نوع آمریکایی است!

26 دسامبر (5 دیماه) مصادف بوده با یاد روز فاجعۀ زلزلۀ بم توسط جی دبلیو بوش در سال 2003-1382.

ویرانه های هنوزبجای مانده از زلزله درشهر باستانی بم، بعد از 14 سال ، گواه زنده ای بر دشمنی هردو، آمریکا با ویران کردن شهر و رژیم فاسد ملا، با غفلت در مرمت است.

از این رو ویرانه های هنوز دست نخوردۀ شهر بم، گواه عریانی از شرایط مردم باقی ماندۀ شهراست . آنان که تمام زندگی خود و بسیاری از عزیزان خود را در حملۀ آمریکا به شهرشان مظلومانه از دست دادند و هرگز توجهی از طرف رژیم سراسر فاسد ملایان به آنان نشد.

این شهر ویران، نماد دشمنی آمریکا و ملایان با مردم ایران است، که از هر دو طرف در معرض آسیب هستند.

مردم جهان، خندۀ کریه بوش و بیل کلینتون را که حاکی از شعف و رضایت مندی بود، در روز فاجعۀ زلزلۀ هارپ آمریکا بر زمین پاره پاره و زیروی هایتی، هرگز فراموش نخواهند کرد. که اشتباهی بجای ایران، مورد اصابت قرار گرفته بود.

بطور متوسط ، عموم مردم ایران، فقط یک بار در زندگی خود قادر به خرید خانه هستند. آن هم با گرفتن قرض از بانک، و پرداخت اقساط ماهیانه. حال مردمی که تمام خانه و لوازم وزندگی خود را به واسطۀ حملۀ آمریکا با هارپ، از دست داده اند ، به خاک سیاه نشسته اند و در این زمستان سرد، در چادرها زندگی می کنند ، هنوز باید قسط ماهیانۀ بانک های رژیم ملا را به پردازند.

از این رو مردم ضد رژیم ملا، که دارو ندار خود را در حملۀ کثیف آمریکا از دست داده اند غرامت خسارت های وارده به زندگی خود را از آمریکا می خواهند.

همچنین به جنایات آمریکا علیه مردم ایران در چند سال اخیر، باید دستکاری و تغیرات شدید آب و هوا، را نیز بواسطۀ سوء استفاده از هارپ اضافه کرد.

کاهش 60-70% باران در اکثر نقاط ایران و ایجاد خشک سالی

افزایش غیر قابل تحمل میزان گرمای هوا

کثیف کردن هوا و ایجاد ریز گردهای معلق در هوا، که از غرب به شرق و جنوب و مرکز در جریان بوده و باعث افزایش 5 برابر سرطان در ایران، در مقایسه با ممالک دیگر شده است. وافزایش آمار مرگ ایرانیان بواسطۀ سرطان گواه آن است. و همۀ این ها، از موهبات حقوق بشر نوع آمریکایی هستند!!

آمریکا باید دست از فریب مردم جهان بردارد، زیرا سالهاست که در نابود کردن ایرانیان است و در کلام ، دفاع از حقوق بشر در ایران می کند! آن ها فکر می کنند مردم مثل خودشان احمق هستند.

روز 13 ژانویه 2018 متخصص زلزله شناسی آمریکا اظهار داشت ، زلزله در غرب ایران عادی است. تمام ملت ایران در هر جایی که زلزله آمده ، قبل از وقوع آن ، شاهد و ناظر نور قرمز هارپ شما در آسمان ایران بوده اند و صدای بلند و وحشتناک آن را شنیده و ملاحظه کرده اند . این ها علائم هارپ شما است. حال منظور شما این است که پس از این سوء استفاده از هارپ، برای شما درغرب ایران عادی خواهد بود؟! شما نمی توانید مردم ایران را احمق تصور بکنید.

در روز 14 ژانویه 2018 سناتور باب کورکر، سیاست توائم کردن عدم پذیرش برجام ، با عدم مراعات حقوق بشر در ایران را توسط ترامپ، مورد تأیید قرار داد. و سپس 5 نمایندۀ دیگر از کنگرۀ صهیونیستی آمریکا ، در تایید گفتار او بع ع ع ع بع ع ع ع و بله بله کردند!!

در 14 ژانویه همزبان با نور وصدای هارپ در کرمانشاه، در پرو زلزله و سونامی آمد!!

و در 16 ژانویه 2018 در نیکاراگوئه، وقوع زلزله گزارش شد. شکر خدا، حقوق بشر

سخاوتمندانۀ آمریکا ، دارد شامل تمام ممالک جنوب می شود!

حقوق بشر درایران، بطور تاریخی توسط آمریکا تا به امروز نابود شده است و سپس توسط رژیم ملا. تنها مردم ایران است که حق محکومیت هر دو را دارد.

آمریکا سعی در توهین به ملت ایران، با تحمیل پسر شاه سابق به ایرانیان دارد. این یک وقاحت کامل است. آمریکا حق ندارد نوکر خود را به مردم ایران تحمیل کند. ملت کبیر ایران، دوبار سلطنت را از ایران بیرون رانده اند. یکبار در سال 1332- 1953 با انتخاب مصدق ، و بار دیگر در انقلاب ایران 1357-1978 . سلطنت، بخشی از تاریخ، برای ایرانیان شده است .

اپوزیسیون مستقل ضد امپریالیست ضد ملا ، کاملا قادر به اهراز قدرت است. اگر آمریکا در پس پنهان شدن پشت حقوق بشر، قصد انجام عملیاتی درجهت حرص و طمع سیری ناپذیر خود دارد ، مردم جهان با آن آشنایی کامل دارند.

از طرفی دیگر، آمریکا بهتر است اول، زخم خون آلود و عفونت بار اختلاف طبقاتی شرم آور و افتضاح را در چهره و پیکر جامعۀ خود مداوا کند. که میلیون ها نفر زیر خط فقر و بی خانمان در آمریکا، باید غذای خود را از داخل ظرف های زباله جمع کنند. شرم بر کنگرۀ صهیونیستی آمریکا و و دولت زیر سلطۀ آن . بواقع آمریکا، در تبعیض و فاصلۀ طبقاتی کثیف وفاحش، بی شک اول است!

“ولید فارس ” خائن، مشاورجمهوری خواه رامنی و ترامپ، لازم نکرده است برای مستمندان ایران

ترانه تقدیم کند. بهتر است بعنوان نوکر صهیونیست ها، برای مستمندان آمریکا و شرف محو شدۀ خود موزیک بسازد . که اگر غیر از این بود، به خدمت رامنی – ترامپ ضد فلسطینی در نمی آمد.

شرم بر او باد.

با امید و انتظار که مسئولان سازمان ملل، به مردم تحت فشار ایران از هر دو سو، بتواند یاری برساند.

 

زنده باد همبستگی جهان، با مردم ایران ، علیه آمریکا و ملایان

 

 

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.