بمب اتم ، رهبری صهیونیسم

بمب اتم ، رهبری صهیونیسم

و محو آثار مدنیت درشرق

 

فرح نوتاش جبهۀ جهانی ضد امپریالیست برای مردان و زنان آوریل 2015

 

با دفاع قهرماناهۀ ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی، شکست کامل لشکریان آلمان نازی در استالینگراد 1943، تا سقوط کامل و خود کشی هیتلر در 30 آوریل 1945 و پیروزی متفقین بر فاشیسم در تمام اروپا، جنگ جهانی دوم با برافراشتن پرچم سرخ شوروی بر بالای مجلس برلین در ماه مه پایان یافت . ولی آمریکا با مباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در 6 و 9 اوت 1945 بمب اتم خود را با بربریت تمام به نمایش قدرت گذاشت. از آن زمان سیاست داخلی و خارجی امریکا، دچار دگر گونی اساسی شد. انیشتن دانشمند جهود آلمانی الاصل که با قدرت یافتن نازی ها در آلمان در 1933 دیگر از آمریکا به آلمان برنگشته بود، نامۀ فیزیکدانی را که در خواست ساختن بمب اتم را از روزولت می کرد امضاء کرد، چون می ترسید که نازی ها بمب اتم را بسازند. پروژه منهتن با

بهره بردای از یافته های انرژی هسته ای و افزایش زنجیره ای، بمب اتم را ساخت و در صبح 6 اوت 1945، امریکا هیروشیما رابمباران کرد. انیشتن از امضای خود پشیمان شد ولی دیگردیر بود.

لژهای فرامسونری از سال 1769 درآمریکا دائر شدند که میراث دار لژ انگلیس در پیوند به لژ فرانسه و ایتالیا بودند . و اکثر قریب به اتفاق روسای جمهور آمریکا تا به امروز، از ماسون ها

بوده اند و هستند. ولی بعد از بمباران هیروشیما، صهیونیست ها خود را صاحب مطلق آمریکا و قدر قدرت جهان دانستند.این تغییر با هجوم دوگانه ای همراه بود.

یک- حمله به ممالک، با کودتا و تجاوز، تغییر رژیم ها و تحمیل نوکرانشان به ملل، به عنوان شاه، رئیس جمهور و رهبر، که آخرین آن ابوبکرابغدادی است.

مشهورترین قربانیان لومبا ، مصدق و آلنده هستند.

دو، حمله به احزاب کمونیسم جهان، دفورمه کردن و پوساندن آنان از درون. در آمریکا این حمله معروف به سال های سیاه یا مکارتیسم است. و شامل اخراج، تعقیب و ترور کمونیستهای آمریکاست که تا به امروز ادامه دارد.

قتل مرلین مونرو، برادران کندی، جان لنون و مارتین لوترکینگ، از این قبیل ترورها هستند.

در بقیه ممالک دادن فرمان دیکتاتوری محض به نوکرانشان برای زندان و اعدام تمام کمونیست ها.

نفوذ در احزاب کمونیست، تسخیر کمیته های مرکزی، پاسیو کردن اعضاء مهم و اخراج آنان. ایجاد

سوپر کمونیست تازه و تازه تر، با نام های کاملا غلط انداز با ممانعت از اتحاد. نفوذ تا رهبری احزاب و سازمانها . ایجاد تفکر التقاطی بنام مدرنیزه کردن کمونیسم با خرید روشنفکران.

طیف رنگارنگ تروتسکیسم ، بجای لنینیسم.

نظریه پردازانی چون هنری کیسینجر و زبیگنیو برژینسکی که هر دو درنوجوانی 1938 از آلمان و لهستان به آمریکا رفتند، هردو بال پرواز هیولای صهیونیسم بر جهان شدند.

نفرت کلمه کم باری در رابطه با تمامی دسیسه های رنگارنگ برژینسکی، نوکر صهیونیست ها برای سقوط اتحاد جماهیر شوروی است . برژینسکی که پیرو و ادامه دهنده نظریات هالفورد مکیندر نظریه پرداز امپریالیسم انگلیس بوده و هنوز هم هست در کتاب شانس دوم، نظریات خود را مبتنی بر ایجاد تشکیلات واحدی برای حاکمیت جهان ارائه داده است . و تشکیلات واحد صهیونیسم جهانی موجود بوده و هست. وقتی نتانیاهو انگشت سبابه خود را برای رئیس جمهور آمریکا بالا می برد به لحاظ اشراف به موقعیت صهیونیسم در آمریکا است . حزب جمهوریخواه و کنگره تحت سلطه کامل

صهیونیست ها هستند و تعمدا برای مخفی نگه داشتن چهرۀ خود و همچنین کنترل حزب دمکرات، نوکران گوش به فرمان، خود را گاهی از آنان بر می گزینند. و در تخطی از فرامین و خود رأیی، ترور می شوند . مثل برادران کندی.

بانک ها (امپریال صهیونیست ها) تمام رسانه ها وتمام نیروهای مسلح، پنتاگون، ناتو و اف بی آی ، و ناسا و سی آی ا را در اختیار دارند . و تمام شبکه نت جهان از فیس بوک وتوئیتر و …در اختیارشان است. در تمام جهان با دسیسه و حمله، سیاست ضد مردمی تبهکارانه ای را پی گیرند.

صهیون – امپریالیسم آمریکا ، که بی پرده همانا امپراطوری نزولخوران است و بر انباشت نجومی نزول های جمع آوری شده از خون دل ملل سوارند، جهودان بسیاری را که از ممالک مختلف با دروغ گول زده و به گدا محله های اسراییل برده اند تا برایشان به رایگان بجنگند، زیر خط فقر و تشنج دائم جنگ نگه می دارند. جهودان ( یهویان به عربی) آورده شده از کشور های عربی، آسیا و آفریقا در آنجا توسط صهیونیست های اشک نازی که از جهودان اروپای مرکزی و آلمان هستند تحقیر

می شوند. آن ها می دانند که به عنوان سرباز ارزان، مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. آنان بدون حامی در موقعیت اسفباری روزگار می گذرانند وامکان ترک آن محیط ناهنجار و ملت مصنوعی را ندارند. تنها نیروی انتقامشان از اتحادیه صهیونیست ها، ندادن رأی به آنان است. از این روحزب لیکود نتان یهو، دنبالۀ سازمان نازی فاشیستی آراگون مناخیم بگین، از آوردن رأی پی در پی مسرور می شود. صهیون – امپریالیست های آمریکا با بمب اتم به اوج قدرت محض رسیده اند بهمین دلیل دیگر نمی خواهند کسان دیگری قدرت ناشی از بمب اتم داشته باشند.

امپریالیسم در صلح می میرد، فضای مناسب با طبیعت او تشنج و جنگ است. لذا آنان عامل اصلی خرج بودجۀ جهانی در مسابقۀ تسلیحاتی اندو فقر و گرسنگی توده های محروم جهان، روی دیگر سکه اشان.

در محکومیت فاشیسم، کسی استنباط نمی کند که ملت آلمان مورد مواخذه است. ولی وقتی محکومیت صهیونیسم به میان می آید ساده ترین برخورد وابستگان به صهیونیسم این است ، آه چرا جهودان مظلوم را محکوم می کنید . و فورا به صحرای کربلا می زنند و یک مرثیه در مظلومیت جهودان در جنگ دوم جهانی می خوانند، که شما می خواهید دوباره آنان را به کشتن دهید؟ نخیر در جنگ دوم جهانی حتا از دماغ یک بانک دارو کارخانه دار صهیونیست خون هم نیامد که خود با هیتلر در راه اندازی اسراییل همکاری تنگا تنگ داشتند. کشتار از جهودانی بود که اروپا را به قصد اسراییل ترک نمی کردند. و الا نازی صهیونیست ها خود از همکاران هیتلر بودند. و هیتلرضد جهود، هرگز فلسطین-اسراییل را بمباران نکرد .

وقتی رژیم آزار، جهل و جنایت جمهوری اسلامی محکوم می شود، هرگز کسی به اعتراض بر نمی خیزد که وای ، پس مردم مسلمان ایران چه !؟ ولی وقتی ماهیت اصلی صهیونیسم افشا می گردد ، دست صهیونیست ها از آستین های زیادی با مهربالا می رود ، بیایید که این انتی سمتیست

هولی کوست را نفی می کند. و دیگران از ترس سر را با سکوت پایین می اندازند که مبادا محکوم شوند! نه تنها دیکتاتوری پنهان صهیونیسم اخراج از کار و غیره در همان جاییست که محاوره روی داده است، بلکه ماموریت حقوق بگیران از صهیونیسم نیز، حفظ ماسک جهود بر چهرۀ کریه صهیونیسم همطراز با فاشیسم است.

سوءاستفاده از جهودان، زنده یا کشته شده همچنان ادامه دارد . صهیونیست ها که سکولار هستند ، خود را پشت جهودان مذهبی مخفی می کنند . و سالی چند بار هم مراسم یاد بود برای قربانیان هولی کوست دائر می کنند. درست مثل رژیم آزار ایران که خود را پشت مراسم طولانی عزاداری امامان کشته شده با سوء استفاده از عواطف مردم پنهان می کند.

براستی چرا در شرایط کنونی افشای صهیونیسم لازم است؟

صهیونیسم طراح، رهبر و گرداننده اصلی امپریالیسم جهانی است که متحد و متشکل عمل می کند. وتمام مردم، جهود، مسلمان و مسیحی و دیگر مردم جهان، مظلومانی در چنگال این هیولای درنده.

آنان چون فاشیست ها، خود را بر تر، با هوش تر، لایق تر و محق تر از دیگران می دانند. از این رو تحقیرو کشتار مردم، محو آثار تمدن اشان وتصاحب ثروت ملی شان را حق خود می دانند . و آیندۀ تاریک و نسل کشی مردم جهان، طرح برنامه آنان است. امروزه ما در زمانی زندگی می کنیم که معنای صهیونیسم بیشتر از هر موقع دیگر قابل فهم است. اگر تا ده سال پیش مردم جهان نگران وضعییت وحشتناک تحمیلی بر فلسطینیان بودند ، امروز نگرانی یه بس بزرگتری آرام از انسان ها ربوده است. این نژاد پرستان در حال اجرای نقشۀ قتل عام مردم در خاور میانه ، کشورهای عربی ، ایران ، آسیا و افریقا هستد. ووارد اوکراین شده اند تا روسیه را منهدم کنند. ابزار کارشان دروغ و تزویر و دسیسه است. درست مثل ماهیت جمهوری آزار ایران، که رکن حکومتش ریاء است.

12 فوریه 2015 از رسانه ها، شاهد تخریب آثار رلیف سنگی متعلق به تمدن آشوریان در بین النهرین، عراق کنونی بوده ایم و 12 آوریل 2015 نیز بخش دیگری از باقی مانده نمادین همین تمدن با دینامیت منفجر شده است. دوران مدیدی است که غرب وابسته به صهیونیسم در صدد است تا یونان و مصر را سر آمد مدنیت جهان معرفی کنند. و مدنیت در شرق را بطور کلی نا دیده انگارند.

و حال آنکه مدنیت در شرق قدمت بس طولانی تری دارد . برنامۀ بلند مدت آنان ویرانی کامل شرق است . چون شرق بر روی انبارهای نفت بنا شده، پس نابودی مردم شرق برای صهیونیسم

نژاد پرست لازم است.

نمونه هایی از محو آثار مدنیت در تاریخ، مثل سوزاندن کتابخانه های ایران توسط لشکریان عمر دربدو اسلام و تحمیل خط و زبان عربی به ایرانیان، نابود کردن ابنیه و آثار اینکاها و آزتک ها توسط استعمار گران اسپانیا و تحمیل زبان اسپانیایی به آنان . در آمریکای شمالی نه تنها تخریب بلکه تولید فیلم های بی وففه درهالیوود، در بربریت سرخ پوستان. روز جشن کریستف کلمب در آمریکا ، گواه این تهاجم است. در حال حاضر نابودی اثار باستانی ایران ، تخت جمشید و اماکن دیگر توسط ملایان و تخریب آثار مدنیت کلده و آشور توسط داعش و تحمیل بربریت، همه با یک هدف دنبال می شود . سلسلطۀ صهیونیسم بر جهان ، تحقیر ملل مشرق زمین با محو هویت تاریخی آنان . وتزریق دیدگاه و ایدئولوژی دوران بربریت، به عنوان آنچه که آنان لیاقتش را دارند و کشتارشان را مفید و آسان

می کند. این دیدگاه ضد انسانی ونژاد پرستانه فقط و فقط از توبرۀ صهیونیست ها بیرون می آید.

فتنۀ کمر بند سبزکه دقیقا هم رنگ سبز دلخواهش را نیز در ایران ایجاد کرده، سر آغاز برده داری نوین است. در نیجریه از 2014 تا کنون 2000( دو هزار) دخترو زن توسط بوکو حرام ربوده

شده اند که به عنوان بردۀ جنسی خرید و فروش و دست به دست می شوند. چرا کشتار و تجاوز به سیاهان نادیده گرفته می شود و توسط حامیان حقوق بشرمطرح نمی شود؟!

امروزتمام ای میل ها و تلفن ها، توسط مهمترین وسیله ارتباط جمعی، شبکه جهانی اینترنت که در اختیار عوامل صهیونیست ها ست، در جهان ضبط و تحویل ناسا می شود. واقعی ترین نماد سلطه برده داری نوین، گسترده و وحشتناک . باز می خواهند آنان را مخفی و محفوظ نگه دارند؟ کسانی که به ماسک جهود چهرۀ کریه این هیولا را می پوشانند چه کسانی هستند؟!

امروز با گسترش وسائل ارتباطی و نزدیکی مردم جهان بهم، آثار تاریخی جزو میراث فرهنگی انسان محسوب شده و تعلق به همگان دارد. ولی امپریالیسم به علت رهبری صهیونیسم با دیدگاه نژادپرستانه، همواره در تحقیر نژاد ها بر می آید. و مدارک مدنیت آنان را در هم می شکند تا بتواند به راحتی نیز آنان را در هم بشکند. با تحمیل لشگر اراذل در جهان و فراهم آوردن حکومت آنان، درهم شکستن آثار مدنیت بس طولانی این ممالک برای تحمیل مقاصد صهیونیست ها لازم می آید. و همسوییی رژیم ایران و داعش در تخریب میراث فرهنگی عزم یگانه صهیون-امپریالیسم برای نابودی آسیا و آفریقا و سلطۀ جهل وآزار، هدف آنان را فاش می کند.

اگر چه میراث فرهنگی، اشیاء و اماکنی بی جان می نمایند ولی از ارزشی بسیار حیاتی در هویت تاریخی ملل بر خوردارند. و تخریب آنان جز از ترور شخصییت تاریخی ملل حاوی باردیگری نیست. و این تروریسم نیز چنان مخرب و آزاردهنده است که فرستادن کودکی برای زندگی تنها در برهوت کویر. اجداد ما در فرهنگ ما و در آثار و نشانه های محیط ودیارمان حضورشان را ادامه

می دهند. نابودی اماکن فرهنگی و هنری، سعی در ترور اجدادمان در ماست. و ترور هویت فرهنگی و هنری همان قدر درد ناک است که کشتار مردمان و حتا بیشتر. چون ارزش انسان به فرهنگ اوست والا سقوطی به جرگۀ حیوانات. دفاع از میراث فرهنگی همانقدر مهم که دفاع از کودکان. وقتی به اجداد شخصی توهین می شود، نیت، کندن او از ریشه است. در زبان فارسی، قارچ بودن توهین بزرگی است . یعنی بی ریشه بودن. درخت بی ریشه می افتاد. ریشه برای پایداری اهمیت حیاتی دارد. نابودی ریشه ها بخشی از جنگ امپریالیسم نژاد پرست( صهیونیسم) علیه مردمان آسیا و آفریقاست است.اگر سلاح آنان دروغ وریا و دسیسه است، سلاح ما خلوص و صداقت.

مبارزۀ ما امروز علیه امپریالیسم دو سو دارد . مبارزه علیه آنان ، شناخت و افشاء نوکران آنان .

قدرت و قدیس پول وسوسه انگیز است ! از صهیونیسم گدایی کن تا محتاج خلق نشوی!!

لزوم قیام 99% ها، برای دفاع ازشخصیت وارج انسانی خود است، به آن ارج نهیم . علیه سم تحقیر. آیا ایجاد جمکران برای تحقیر ایرانیان کافی نیست؟ آیا پدیدار شدن طبقۀ جدید و رو به گسترش بی کاران در جهان برای بر خواستن کافی نیست؟ آیا ما مسخ نشده ایم و حالمان خوب است؟

اولین گام بسوی اتحاد، ایجاد کمیته بازرسی وتحقیق گزارش علنی در مورد وابستگی هاست.

و ابتدایی ترین نیاز ما برچیدن مذهب از صحنۀ سیاست در جهان.

رشد شعور انسان تا مرحلۀ کنونی، حرمت به انسان را در گروعرضه حقوق برابردانسته است. ما عمیقا آن را محترم می داریم . صهیونیسم، فاشیسم،امپریالیسم و دولت های اسلامی هرگز.

www.farah-notash.com      Women’s Power

Comments are closed.